Новини

День Святого Валентина використовують для розповсюдження спаму

День Святого Валентина традиційно використовується розповсюджувачами спаму для розсилки сотень тисяч незапрошених електронних повідомлень.

Цього року переважна більшість спамерських валентинок створені на англійській мові, однак, незважаючи на це, зустрічаються в поштовому трафіку самих різних країн. Крім пропозицій медикаментів, реплік елітних товарів, а також подарунків для близьких зі святковою символікою існують і розсилки, підроблені під листівки з поздоровленнями, на ділі містять шахрайські посилання, шкідливі програми або напів-легальний софт. Про це повідомляють експерти Лабораторії Касперського.
Одну з таких розсилок вони зафіксували напередодні Дня Святого Валентина. Одержувачу листа пропонувалося відправити безкоштовні електронні листівки. Однак, пройшовши за посиланням, залежно від того, в якому місті чи країні перебував одержувач, він опинявся на різних ресурсах. Так, російські користувачі потрапляли на сайт фінансової піраміди. В інший «листівці» користувачеві пропонувалося пройти по посиланню, за яким на комп'ютер завантажувалася настирлива рекламна програма.

Крім того, цього року спамери активно використовують у своїх розсилках новий трюк, маскуючи спам-листи під повідомлення від купонних сервісів, які останнім часом стали дуже популярні. У ряді випадків слово «купон» просто замінює слово «знижки», привертаючи увагу користувачів до товарів чи послуг. Але є й інший спосіб просувати товари і послуги через «купонний“ спам: компанії розміщують свої пропозиції на купонному сервісі, а потім за допомогою сміттєвих повідомлень у пошті намагаються охопити максимально широку аудиторію.
Перша спам-розсилка, присвячена Дню святого Валентина, яку Лабораторія Касперського зафіксувала в цьому році, полягала в тому, що компанія пропонувала одержувачу листа з нагоди майбутнього свята придбати невеликі подарунки коханим, скориставшись знижкою на купонному сервісі Groupon. Крім цього, такого роду виверти можуть використовуватися фішерами, які полюють за коштами клієнтів купонних сервісів.

“Інтернет-шахраї дуже вправно використовують прийоми соціальної інженерії. Тому якщо ви не хочете, щоб вам докучала настирлива реклама, або ваші кошти потрапили до рук зловмисників, потрібно не втрачати пильність і керуватися здоровим глуздом. Не слід відкривати листи від купонних сервісів, в яких ви не зареєстровані, а якщо і користуєтеся яким-небудь з них, то ні в якому разі не вказуйте логін і пароль у відповідь на прохання, що міститься в листі, — коментує Марія Намєстникова, старший спам-аналітик Лабораторії Касперського. — Не варто довіряти листам, надісланим нібито від купонного сервісу з повідомленням про покупку купонів, яких ви не купували. Посилання, що містяться в таких повідомленнях, можуть вести на заражені ресурси».

Ліга.БІЗНЕС©

14.02.2012, 893 просмотра.